četrtek, maj 31, 2007

smrk..


danes so prelepli reklamo, ki mi je ob vsakem pogledu nanjo privabila nasmeh na obraz... k je tkooooooooooooo simpaticn ta kuza...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ce bi mela balkon, je tocno tale dolgouhelj na kratkih tacicah moj.zato te razumem da te je stisnlo pri srcu ko so ga prekrival z novo reklamo.baje da smrdijo (haha),a kaj bi to.oliver se navdusuje nad mackom.menda ga dobiva cez kak mesec.to pa je vse kar vem.lady petra xx

Irena pravi ...

ah se pa fantu da parfumsko ovratnico pa ne bo ne duah ne sluha os mradu ;-)
a vidva pa mucka? lustnnnnnnnnn!!!!!!
jst bi pa mela tegale "smrduha" in prav zal mi je, da me ne bo vec razveseljeval :-(
poljub moji lady petri :-)

maja pravi ...

jah, verjamem. zadnjič sem gledala tole reklamo in razmišljala, bogve kako je potekal photoshooting s temule kuškom.. :) Po moje je blo kr zabavno..

Ivan Ž. pravi ...

Hehe, kuži v tej reklami je res zakon. :)

Irena pravi ...

@maja.h: ja, po moje je blo tud zlo fajn...
@fotoholik: ja, kuzki so zakon :-)