petek, junij 01, 2007

kaj cem..


vem, da sm osladna s temi maki, sam morm podelit to z vami, moj zvesti bralci :-)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz pa ravnokar delam eno ilustracijo z rdečimi maki. res, ej.

Irena pravi ...

bravo, a zame? :-)
bi jo mela, res...

nadangel pravi ...

spread the luv...

lea pravi ...

juehj irenci moja jaz sem prisla nazaj na blogger lahko me najdes na http://lea-lea-lea.blogspot.com/..
juhej juhej
lepa makova polja..

lea pravi ...

ne oprosti sem se zmotila naslov je

http://lealampezivkovic.blogspot.com/

pridi..juhej

Irena pravi ...

@nadangel: bom, bom!!!!!!
@leika: dobrodosla, si ze med priljubljenimi, pod svezaLea :-)

maja pravi ...

ah, makeci, sem jih jaz tud zanč fotkala, je mogla mami zato avto ustavt, k sem jih med potjo opazla. sam pol me je neki zafrkavala, da pol očitno le ne maram tok rož, kot govorim, če sem še make hotla fotkat. in pol sem vse fotke zbrisala. :)
ti si še enga žužeka ujela na fotko. lpo ...

Lenart Senica pravi ...

Čeprav že stokrat viden - Mak je zakon:)

Irena pravi ...

@maja.h.: ne brisattttttttttt!!!!!!
@lenyn: anede? :-)