sreda, maj 09, 2007

ker...


je bil vcerajsnji asistent, pri fotkanju brine razocaran nad izborom fotke , ki sem jo objavla.. danes popravljam oz. dodajam se njegovo najljubso :-)

10 komentarjev:

nadangel pravi ...

jaz sem še vedno za prvo verzijo :)

Irena pravi ...

no, a vids... kle je bl cedna, un je pa bl moja fotka :-)

nadangel pravi ...

exactly...

Irena pravi ...

juhej, kuko se dobr zastopva :-)

Anonimni pravi ...

Jah no, ampak tale je vseeno boljsa...

Irena pravi ...

urban, najbolj je pomembn, da smo vsi zadovoljni zdej :-)

T.C. pravi ...

Urban, vcasih pa tut nasa Kiwi loh mim poč. :))))

Hecam se.

Men sta obe cul. Una mi je taka SM, tale pa bl pridna.

Irena pravi ...

t.c: jst velikrat mem pocm :-) to bi pa ze lohk vedu :-) olajlo!!!!!

Unknown pravi ...

Uff, sam je ta res neprimerno bolša!... Oz. je predstavljena kot čisto druga oseba...Pol pa pač, katere je komu bl všeč...

Irena pravi ...

sej, dve zgodbi v eni osebi :-)