sreda, maj 30, 2007

sicer...


sm hotla tole fotko nasega velejunaka JJ- ja objavt nekje drugje, pa je kot kaze projekt padel v vodo.. ah ne no, to se pa res nikol ne zgodi :-)

7 komentarjev:

maja pravi ...

huda fotka Irena. o motivu ne bi..
torej si se počutila kot urška, ko si tekla takle za njim.. ma te fotke politikov, ki so "izven fototerminov" so toook redke.. in zato hude

T.C. pravi ...

Raje ne bom komentiral, ker me bodo zaprli! ;)

Irena pravi ...

@maja.h: ja, sam ni me za rokco prjel in tekel skup z menoj... :-)
so pa redke, ja...
@t.c: dej, dej komentirej.. sej u arestu pa se nisi bil.. bo spet eno novo dozivetje :-) olajlo

pubec pravi ...

no, po dolgem cajtu se ti malo oglasim, da me ne boš spet najprej skurcala, ko me srečaš...
če bi jaz znal, bi samo take delal ;)

Irena pravi ...

pubec, hejjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!! ja, prav si pogruntal, zadnje case nosm kij s eboj, ce te slucajno srecam, pa se vztrajno skrivas :-)
ja, pridi na instrukcije, kaj naj ti recem :-)

pubec pravi ...

lepo priznaj, da se ti je vsralo, pa bo ;)

Irena pravi ...

ja, itak.. sej natake instrukcije te vabim.. da ti pokazem, kaj mors nardit, da se ti vserje.. ker tega tud ne zna vsak :-)