ponedeljek, maj 21, 2007

juhuhuhu...


.. imam novo kolo! ja, novo, z zvonckom, ornk ketno(hvala, moj B :-) )... joj, kako je fajn!
sreeeeeeeeeeeeeecnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! imena pa se nimam...

10 komentarjev:

nadangel pravi ...

lepa si na njem s temi čeveljci :)

Irena pravi ...

haha, sej, caki, da me se kdo od spredi prtisne :-) k mam vetr v laseh :-)

nadangel pravi ...

ziher bo to pubec :)

Irena pravi ...

ane? men se tud tko zdi :-)

maja pravi ...

oooo... lep kolešček. sam pazi po ljubljan, k kradejo vse kar je kolesu podobno..

T.C. pravi ...

Ful huda slika. Lahko bi jo poimenovala: "Uiiiiiiiiiiiii...."

Irena pravi ...

sej je blo uiiiiiiiiii, k sm gonila s kompletno foto opremo :-)

Irena pravi ...

aja, maja h. ja, bom pazila, prejsnjiga so mi ukradl, zdej mi je sicer mojB kupil eno oornk ketno k je tezka in oh in sploh, ampak.. ce ga bodo hotl met, ga bodo vzel :-(

Anonimni pravi ...

hej, tut jest noro z veseljem prtiskam na pedala mojega ponija.fejst kosarca, irena.upam da se bremze ornk primejo, ker vem da mas rada ta vetric v laseh...xx

Irena pravi ...

haha, ja, za enkrat se primejo, ceprav je res, da so ble ze parkrat prav osmojene tocn zarad vetrca v laseh in priprtih oci :-)