sreda, maj 30, 2007

ajej...


jst ne vem... kaj je s temi dnevi, ampak.. zdej se mi je prpetil se tole.. ze par dni sm noro napeta, utrujena in zato sm se vceraj odlocila za tek (hvala za spodbudo, dragi moj partyglaz)... no, bilo je nadsuper, tect po potki, naokrog trava, pticki.. na koncu sem spoznala se simpaticnega fantka, ki je na balanci prevazal polzka.. spraseval se je, zakaj se polz skriva v hisici... saj mu trkam nanjo.. ajej, mladi moz... tudi ti bi se skril, ce bi te tolkli po celadi.. ja, sej mas prov.. sej jih vozim domov, ves.. in se hisko iz lego kock sem jim zgradil... ja, in se pokukali so skozi okna... seveda ne morem prek vprasanja: si jih fotkal?
ja, lustn je bil.. in dans zjutrej ponovim vajo.. katapultira me na PST, tecem in itak mi klecne glezenj... mislim si, kaj te tko odnasa ihi, daj ne tavaj z milsimi ze tako zgodaj zjutraj.. no, in potrem se raztegujem, vsa ponosna, cakam na ognjemet iz ljubljanskega gradu a namest tega vidm kri.. ajej, pa sej to nemore biti res.. minutainmanj je tko tekla, da se je noht zarezal v drug prst... in zakaj si jih ne posrtrizes, me sprasujete... ker se poleti nosijo sandale in s tem morajo biti nohti seksi in mal daljsi.. itak, ane? :-)
in zato dans sepam po mestu, in se sprasujem, je tek res zame al naj se raje drzim kolesa...?

10 komentarjev:

jaka pravi ...

jeba je ta tek. js sm jeseni precej tekel, pol spet spomladi, dokler si nisem gleznja zvil pred vhodom v sluzbo.

pol grem pa zadnc tect prvic... me boli lok na stopalu.. naslednji dan se enkrat... me še kolena zacnejo bolet ko satan....

zdaj me ze en mesec bolijo kolena in kar nocejo nehat, js bi pa laufu rad...

zgleda sm preteru, nikol več ne grem dva dni zapored tečt...

nadangel pravi ...

Jaz glasujem za bicikel ... vedno!

T.C. pravi ...

Siht!:) Jst sem pa ze mislu, da si si glezenj zvila! Ti suma, se pa sam sminkiras za sandalce! Ves kaj? Porez si jih, pa akcija naprej! Vendar ne pretiravat. Na easy, pocasi.

Jaz sem definitivno za jutranji tek. Meni zacne zivljenje spreminjat! Juheeeeej! :))))

Ponosen sem nate! ;)

Irena pravi ...

@jaka: ja, sej pravm.. ne vem, ce je zdravo... mogoce se mormo bl na izi sportov drzat, kjer ne trpijo sklepi ;-) staramo se, staramo... al pa ce ustanovimo kak blogger klub, pa zacenmo prakticirat hitro hojo :-)
@nadangel: ja, po moje je tud manj nevarn :-)
@t.c: tale s SIHT ti je pa ratala :-)
sej sm jih zdej porezala, no.. sam zdej pa tacke niso vec tko seksi.. sej bom se laufala, sam superge se mi morjo posusit, k sm kri spirala :-)
kdaj greva skup trest lublano? :-)

Morska deklica pravi ...

Ihi, če pogledaš fotografe, Tomija z dvema gipsoma trenutno, recimo, in Fevžerja, ki se je pred leti skor ubil na bajku, ne bi rekla, da je bicikl ravno varen za fotografe :-) Za mano sta tudi že dve bajkarski nesreči, čeprav še vedno prisegam na bajk. Maratone pa prelagam vsako leto s tono izgovorov :-)

Irena pravi ...

no, vids in kaj naj pol uboga ihi nrdi.. mojB me vabi na kolesarjenje, pa me tacka boli, tect tud ne morem in postajam in minutevminuto bolj sitna.. ah, sej pravm, narobe svet...

T.C. pravi ...

Predlagam da zacneva na gospodarskem razstaviscu na vinskem sejmu. :)))))))) Pol pa vidva dalje! Juhej!!!!

Povzemam iz strani gospodarskega razstavišča:

"Moje vino 2007
(31. 05. - 02. 06. 2007)

Tridnevno prireditev Moje vino bodo oblikovali vinarji in njihova vina. Na prireditvenem prostoru bodo vse tri dni od 14. do 20. ure predstavljali svojo ponudbo, vzporedno pa se bo odvijalo kar nekaj aktivnosti."

Ena od teh aktivnosti bo pravgotovo najin show. Le kako so vedli že vnaprej? ;)

A ni naslov sejma prav narejen za naju? :)))

Irena pravi ...

hej, party, sam to je pa res, scenarij pisan za naju! po moje bi hitr doumel kdo sva in bi glaze ter flase zacel skrivat :-) razn, ce glumiva, da delava reportazo, da ti poskusas, jst fotkam, pol ti men reces, daj foto tega mors tud ti probat, pa tko :-)
to bi blo carsko!

pubec pravi ...

a veš una blesava reklama:
smrdi smrdi smrdi kako smrdi

Irena pravi ...

@pubec: ti si ziv? :-) ja, uni palcki so grozni...