nedelja, maj 20, 2007

za...


.. devetimi gorami, za devetimi vodami...

6 komentarjev:

T.C. pravi ...

Rega rega kuak .... viba, vaca, vak! :)

Irena pravi ...

subi ga je poljubila, da bi se spremeni v princa, pa nc, sam smehlja se.. :-(

T.C. pravi ...

Aja, zato se ga je pa napila. Zdaj mi je vse jasn.

Saj veš, kako pravijo ...

Jedni pijejo od tuge,
drugi od radosti,
a treći od jutra!

Bwahahahahaha .... mi smo itak v vseh treh kategorijah.

Pa ne pozabi mi v petek na bodypump pärty olajlo. Po moje nas bo 20! Smo vceri skor do 23:00 cvekal pred Tivolijem. No, bol jokal od smeha. :)Te vsi pogresajo in lepo pozdravljajo.

Irena pravi ...

ajej, a to je ta petek.. nc nau, k sm dezurna in grem v soboto zjutraj v prekmurje :-( bos pil ti za oba v vseh treh kategorijah :-)

T.C. pravi ...

Pa si oblubla! :(

Lej me kako surlim!!!!

Irena pravi ...

srce bi, ampak sej sam ves, do prekmurja je dolga, splos ce s tezko glavo vozis.. drugic... aja, pa surlo povleci nazaj, da ti je kdo ne pohod :-)