nedelja, maj 27, 2007

rojstni dan..


na dan mladosti se je pred 59 leti rodia moja mami.. zadnjih 14 let praznujeva njen roj. dan na zalah... ker tam pac spi... ceprav vem, da je povsod... in danes sem bila z dvodnevno zamudo zopet tam.. ogromni crni oblaki so bili tam nad menoj, mocan veter, ciganka, ki mi je na vsak nacin hotela slogati, sopek roz, moj zgubljen pogled, info tocka, kjer lahko posljes fotko iz zal (avtoportret) in jaz, ki to izkoristim...in na koncu se zajcek, ja zajcek, ki je glodal roze na pokopaliscu... tezak dan, ni kaj.. a polepsala sta ga onadva, moja nadomestna starsa, z najcudovitejso novico... juhej...
jutri je nov dan!

4 komentarji:

T.C. pravi ...

Sigurno je bila zelo vesela tvojega obiska. :)

Mami, vse najboljse pa hvala za Ihi! ;)

Irena pravi ...

ja, po moje tud... sva se vse pomenili :-)
hvala ti, ti moj pratyglaz :-)

Anonimni pravi ...

Tista ciganka je pa grozna.

Nazadnje, ko sem bil na pogrebu, me je hotela na vsak nacin opozoriti, pred neko crno zeno. Pred to nesreco naj bi me varovali neki kamencki, ki pa bi me kostali 200SIT.

Right.
Ni mi je uspelo povozit.

Irena pravi ...

ja, prov grozn se clovk pocut.. ze tko si nikakav, ko gres tja, pol ti pa se ona tezi.. ajej, popizdis...