sreda, junij 13, 2007

pejte


gledat schreka 3!
joj, kok je blo fajn! otoci so se sme sicer bali, ampak, who cares :-)

foto: mojB*

22 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ihi, nea me strasi, se bom polulala :) Subis

Anonimni pravi ...

jojojjjjjjjjjjjjjjjj... hahahaa.ti si nora :-)

Anonimni pravi ...

18:10, dvorana 7?

Meni pa nič jasno, zakaj je maska drugačna od ostalih...

;)

Irena pravi ...

@subis: rabis plenicke? mam rezervne :-)
@anonimni: vem!!!!! juhej!
@valem: 18:10. dvorana 9, 8 vrsta, 8 sedez.. zakaj ne vprsas, ce ti ni kaj jasno :-)

T.C. pravi ...

Shreketa!

Bwahahahahahaha ..... the best!

Irena pravi ...

ane?
ves kak party risanka :-)

pubec pravi ...

kak kosmate obrvi maš. a veš, da sem to prvič opazil?

Irena pravi ...

ja, sej, k bl slabo gledas.. itak si jih pa ncvec ne strizem iz protesta, k te nc ne vidm :-)

bralec pravi ...

luštno. Takšne so včasih dajali v "kjuder" čuvat marmelado...

Irena pravi ...

ja, sej to je naredu tud moj B z menoj :-)

Unknown pravi ...

A te je prodajalka kart vprasala, ce imas otroka, da ti da masko zanjga? Pa si ji rekla, da ne, da si ti otrok? In si jo dobila. No, jst bi tko naredu.

Hehe ... ful dobro!

Irena pravi ...

ja, ampak res,.. tocn tko je blo!

T.C. pravi ...

Mi je tvoj možek vse povedal! :)))

Hahahahaha, pa sem te!

maja pravi ...

hihihihi... najbolj si mi všeč ljudje, ki se znajo iz sebe norca delat. :)

nadangel pravi ...

včeraj smo te pogrešali ... si bla v šreklendu?

Irena pravi ...

@maja.h: anede? jst tkoooooo uzivam! :-)
@nadangel: hej... sm ostala kr tem, pred cankarjem, smo sedel na stopnicah, g glazkom rujnega in lustno debato :-)

nadangel pravi ...

no, pol si se pa mela enako kot mi :)

Irena pravi ...

@nadangel: sej zato je blo pa vsem tko fajn, je povsod plavala ena vesela energija :-)

maja pravi ...

jah, jaz vem, da si ne bi upala dat gor svojo ta hecno. :)

mogoče bi jo, če bi se blogerji zmenili, da to naredimo vsi hkrati. :) ah, kaj pa vem.

sicer pa ja ... iz sebe delat heckota je najboljš, sam eni to znate, drugi pa ne ... po moje je to najtežja vrsta humorja.

Irena pravi ...

@maja.h.: jst se rada hecam iz sebe.. se posebej, ker se pol drugi ne :-)
po moje je stos v tem, da se mam rada in to je to!
pol pa lohk ratam schreckica :-)

maja pravi ...

ja ja po moje je res štos v tem. :) edin logičen odgovor. sej drugi mamo pa radi take, k se majo radi. :)

Irena pravi ...

in ce zdej potegneva crto, naj bo takole.. pojdi gledat schreka in potem cel dan nosi masko.. bos vidla, kok je fajn :-)