ponedeljek, junij 18, 2007

sobota...


.. je bila namenjana njima.. mojima zvezdicama... in meni.. moji dusi..
bilo je tako lepo.. preprosto iskrivo, igrivo..
kup presencenj, odraslih pogovorov, zelja za prihodnost.. nacrtov.. in malih ljubezni.. zaljubljenosti.. razocaranj in presenecenj..
predvsem pa veliko ljubezni, ki jo imamo druga do druge...
in to.. to je tako lepo obcutek, da me zvija v trebuhu, ko pomislim...

neskocno rada ju imam... moji v& v :-)

5 komentarjev:

maja pravi ...

joj, ve ste pa vedno tok lušne skupi. to veselje, nasmeški, ljubezen ... :)

a to ste ble v hiši eksperimentov?

nadangel pravi ...

evo, točno to sem hotela napisat ... kot vedno luštne!

Irena pravi ...

@maja.h: ja, res smo fajn :-) fotkale smo se pa v city parku, ker sta si gospodicni zazeleli pa r stvari.. vivien potrebuje uhancke za pripet, pa se viset morjo, vita pa nuuuuuujno rabi roza kopalke.. vse smo kupile.. pol sle pa se enkrat schreka gledat :-)
@nadangel: jp. srecna sm k se mamo tko rade :-) mal ljudi ma prilko to zacutit...

lea pravi ...

ja,vse tri ste ta prave Herakove sestre,,nasmesek do uses :-) super,ni kej :-)

Irena pravi ...

@lea: ja, delamo na temu ;-)