četrtek, junij 28, 2007

kdaj?


vam je zadnjic kdo rekel:
ce bos osamljena, me poklici....
to je bilo slisati danes zgodaj zjutraj, v tihi ulici, simpaticnega moskega srednjih let svoji, znanki, verjetno...
lepo, a?

11 komentarjev:

nadangel pravi ...

Najbrž je to lepo slišat ... ampak žal je kljub internetu, telefonom in podobnim rečem vedno več ljudi osamljenih ... Mogoče pa prav zaradi tega?

Anonimni pravi ...

Ubila si me s tole fotko!!
Vrhunsko!!!
SuperIhifotkaaaaa!!!

nadangel pravi ...

Ja, tut jaz sem pozabla napisat, da je fotka nora! Za kolko jo prodaš? :)

Irena pravi ...

@nadangel: ja, kako to misls, najbrz?
je pa res, vedno vec ljudi je osamljenih in zato je tolk vecja sreca imet prijatelje...
@ur: anede? men je tud danasnnji dan zapolnila :-) juhuhu, se znam :-)

Irena pravi ...

@nadangel: nima cene.. :-) razn na kaki drazbi :-)

nadangel pravi ...

irenca...popravljam: ja, lepo je slišat :), še lepše pa je, da se nikoli ne počutiš tak ... tako sem mislila ... Glede fotke ... razočarana :( ... torej te lahko kupi še samo Jankovič :) ... hehe?!

Irena pravi ...

@nadangel: ja, se mi je zdel, da je tko bl prav :-) glede fotke.. ne bit razocarana, sej ves, da sm clovek presenecenj... zatorej, kaj ves, kdaj in kje te pricaka tale fotka :-)

nadangel pravi ...

Juhuuuuuuuuu! Mogoče pa se mi nasmehne sreča! No, pa da ne boš mislila...kljub temu, da na Viru ne bomo osamljeni, bi vaju blo fajn met zraven! Vseeno uživajta...bomo že kdaj nadoknadli, ane?! Lupčka na ličko ti pošiljam prav z oblakov :) (če so tam doma nadangeli...ne vem :))

Irena pravi ...

@nadangel: ja, nikol ne ves, za katerim vogalom te caka sreca :-) ja, tud midva bi uzivala tam z vami.. se tolazim, da greva vseen na fajn vesel dogodek :-) da bodo pa se prilike.. v to ne dvomim... ulovila lupceka, in si ga pritisnila na lice.. cuti se svezina oblaka :-)

T.C. pravi ...

Huda fotka, u 3 p.m.!!!!

Irena pravi ...

@t.c: jes, jes, jes.. dans je moj dan!