torek, junij 19, 2007

fajn...


.. te je imet spet doma...

foto: dejanJ.

21 komentarjev:

nadangel pravi ...

Mater, vsakič sta bolj luštni ... Khm, zdaj si bo kdo še kaj mislu, ko skoz samo pišem, kak ste luštni!

pubec pravi ...

najbolš je gledat babe, ko se majo rade.

maja pravi ...

komi čakam, da še vaju z nadangelčkomm vidim tko skupi. to bo pa pubec pofotkal. :)

Anonimni pravi ...

Srce, lepo je biti s teboj doma... :)

Irena pravi ...

@nadangel: ja, pa sej vemo, da mas rada lustn zenske :-)
@pubec: ves kolk fotk je se pol ratal.. k sva slekli jopce, sale... vi pa v baru :-) ajej
@maja h.: nadangelcka pa pubeca morm najprej skup dobit, tko da bos na to fotko se cakala :-)

nadangel pravi ...

@maja h in irenca: ja, maš prav...boš še kar čakala...no, mogoče konec meseca na enem lepem otočku pri Zadru, ha? :)

pubec pravi ...

berite malo bolj natančno. majah hoče, da jaz slikam, ne pa da sem na sliki.

Irena pravi ...

@nadangel: na zalost na ta otocek ne morem.. mamo poroko... kjer sem uradni fotograf in zurer... vem, tezka bo brez mene ;-)

nadangel pravi ...

@ pubec: jaz sem razumela ...
@ irenca: NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! No, potem pa me ujemi, predno jo mahneva v AFriko, pa ti dam lupčka, Pubec pa bo slikal razvrat!

Irena pravi ...

@manca: dans se pofockava ;-)
@pubec: ja, sej otak bos ti fotkal, dobit se mormo pa vsi trije, anede? ti za medve pa pred :-)

Irena pravi ...

@nadangel: kdaj pa jo mahneta? ja, dejva se pofockat, se kusnit, lizat sladoled, se spricat z vodo.. pubec, kjeeeeeeeeeee siiiiiiii? cakava te!!!!!!! :-)

pubec pravi ...

vidim, da bo poletje res vroče.

nadangel pravi ...

@pubec: posebej za tebe, ampak še dobro, da se boš lahko ohladil v turkiznih vodah mame Afrike :)
@irenca: čez en mesec, juhuuuu!!!!

maja pravi ...

hjej ste hecni.
ma kaj če vsi pridete jutri popoldne na en pir ... pa vas jaz vse žlocnem. torej: pubec, nadangel, irenca, manca ... Obljubim, da se bom potrudla. sam zdej mi ni jasno, kdo je v afriki, kdo pride čez en mesec ... tko da itak bo to verjetno vse padl v vodo. in jaz ne bom mela slikce ne irence, ne nadanglčka na pubeca ... niti mance. ;(

nadangel pravi ...

Maja...da ti razložim. Pubec in Nadangel greva čez en mesec v Afriko. Pred tem se vsi mi loleki dobimo čez en teden na enem lepem otočku, ker praznujemo same lepe stvari. Tja pa Irence ne bo, ker ima poroko. Je kaj bolj jasno? Ampak tisti pirček se pa lepo sliši ...kdaj?

Irena pravi ...

@pubec: poletje je ZE vroce :-)
@maja.h: ja, nekej bo treba nardit s tem fotosesnm, slis se fajn.. sam po moje bo to enkrat pozim, k se vsei dobim :-)
@nadangel: ja, to se bosta mela lustn.. iiiiii... mi se bomo pa po moje prvic vsi dobl, k bo ksna nasa ohcet ;-)

bralec pravi ...

@nadangel
"mogoče konec meseca na enem lepem otočku pri Zadru, ha? :)"

a severno, al južno? Da vemo poslati paparatzija.. :) Škoda, sicer bi prišel dat za rundo... no, to damo tak al tak..

Irena pravi ...

veste kaj, tolk se menmo, da se mi zdi najbolje se dobit, neki spit in se po dolgem in pocez prefotkat :-)

maja pravi ...

nadanglčk, hvala za pojasnilo. :) lahk jutri, če maš čas. :)))

aja, Irenca poroka. huhuhu. :))))) kdaj točno pa? da preverim, če mamo v nedelu še kej placa za objavo. :)

jah, pol pa pozim. ena zasnežena skupinska ljubljana. :)

Irena pravi ...

@maja. h: poroka bo 30tega, ampak sm sur, da se zenin in nevesta nimata zelje izpostavljat v nedelu... sej ves, intima, prijatelji, ne pa cela blesava slovenija :-)
zasnezena ljubjana z vrocemi bloggerkami pade for sur!

maja pravi ...

pa mance ne pozabt ... ona bo tud zravn.