sreda, junij 06, 2007

bili...


... sva v prekmurju.. vceraj... sla sem objet prijatelja, ki je izgubil ljubljeno babico... lepo je bilo.. kljub zalosti.. cutiti toplino ljudi, katerim sem prvic stisnila roko.. tako iskrene oci, taka dobrota... skoraj pozabila sem ze, kako je, ko prides v nov krog ljudi ... ki so tako ljubeci, kljub vsej zalosti, ki jo nosi njihovo srce..
in ko sva se z mojo subi vozili domov, ugledava storkjle...
razmisljam o krogu zivljenja..
o mojih dveh dneh, ko me je srce vodilo na gorenjsko objet prijateljico pred porodom in dan kasneje na drugi konec slovenije k njemu ...
spreminja se to nase zivljenje.. vedno vec smrti in hkrati vedno vec rojstev...
zivljenje.... ja, zivljenje...

10 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

majkemi, da sem prejšni teden slikal ISTO gnezdo :)
točne vasice ne vem... nekje blizu moravskih toplic? no, verjetno je le podobno :)

Irena pravi ...

@matias: tole gnezno je blo bliz radencev (vsaj po moje), mal naprej od gasilskega doma.. sej, se mi pa zdijo, da so vsi isto simpaticni, a?
:-)

T.C. pravi ...

Ti moja kiwi, hvala ti za vse!!!

Irena pravi ...

@t.c: party! :-)

nadangel pravi ...

eno z drugim...

Irena pravi ...

@nadangel: ja, prav res... in vcasih je to tezko sprejet...

nadangel pravi ...

vem ... ampak to je circle of life ...

Anonimni pravi ...

Obljubu, da pozdravim

Zivjo Irena :)


lp

S.

Irena pravi ...

@nadangel: jp :-)
@samo: bravo, sej znas ce hoces! :-)

maja pravi ...

oo... lepo napisano. jah, krog se mora sklenit ...