nedelja, september 17, 2006

vse najboljse...



dragi oci... se nekaj minut in moja zvezda, moj oci, bo zakorakal v 60 leto :-)
oseba, ki jo neskoncno spostujem in ki me vedno znova opozarja, da je na zivljenje treba gledati z optimizmom... da se vedno najde resitev, ceprav je sam ne vidis... oseba z iskrivimi ocmi in neskoncnim zarom upanja... nasmejan oce meni in bratu... in zdaj se dvema malima zvezdicama... moj đuro :-)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jaz mu tudi želim vse naj :-)

Irena pravi ...

hvala, hvala, sej ga lohk poklices, pa mu osebno zazelis :-)

Morska deklica pravi ...

Včeraj na koncertu Perpeum jazzile je bil dan familije Ihi in Usko. rojstnodnevni ata je pa sploh žarel. Bilo je tako lepo, da je bilo že srhljivo. Da ne omenjam, da se je morala naša vrsta držat nazaj, da ne bi kar skočili na oder in prevzeli mikrofonov :-)

Irena pravi ...

ja, lusn je blo, oci&co so bli cist fascinirani... nadaljujemo v petek, zdej se morm pa res pocajtat, da ne boste sli brez mene...
hvala vsem za fenomenaln vecer

lea pravi ...

juhej VSE NAJBOLJSE djuro... ful lepe slikce.... juhej.dej pridi mal k meni podpirat mojo kampanjo.. aja pa sem ti htela ponudit sluzbo KOT PR.. :-)
BCI