petek, september 01, 2006

moj perpetuum jazzile in njihov novorojencek


vceraj je izsla fenomenalna zgoscenka (haha, ta beseda mi je vedno bolj vsec) Cudna noc :-) mojih PJjevcev!
seveda, tudi koncert bo, 18.09 v gallusovi!

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kdo pa je un ta desen?

pubec pravi ...

jas ne

Irena pravi ...

u da tesnga sn na skrivaj zalublena... zakaj? ker je prezi od perpetuum jazzile.. tralala :-)

jaka pravi ...

zakaj pa tvoj? a si pela/poješ tam?
ena moja frendica je včasih pela..
včerej sem pa ravno novo plato ujel na radiu... fajn

Irena pravi ...

haha, da bi jaz pela? khm... no, ja, recimo da sm bol vesca v fotkanju njihovih koncertov in objemanju enega izmen pevcev :-)
tko da... eden je zlo moj, ostali pa malo manj, ampak to so eni taki pozitivni cehi, da jih moras imeti preprosto rad!

Anonimni pravi ...

Ku lpuuuuuuuu!!! Zstuopš? =) Ena cehica, ki je mčkn majn tvoja. =) Uganš kjra? Bwahahahaha...