ponedeljek, september 25, 2006

drag race po moje


danes me je sluzbena dolznost popeljala na "navdusujoce" fotkanje dogodka na slovenjgrasko letalisce... dogodek dneva je bil drag race ali po domace, no, ok po moje, dirkanje z avti... hitri pospeski, smojenje gum, bikini car wash (kar sem zamudila, ker sem pac cakala, da se avtom zadimijo gume)... na hitro naredila fotki za casopis, ker se je ze mudilo z objavo, potem pa par ur lovila fotke... priznam, tezka je bila.. ne vem... ali zaradi tega, ker me pac to ne zanima (pa sem se vseeno trudila, da se kaj novega naucim), ali pa zaradi petkove evforije, ki je prinesla iztrosenost... skratka, suma sumarum, tole je moj izkupicek danasnjega dne..
p.s: dan mi je lepsal prijazni natakar, ki me je navduseval s pozitivno energijo, s postrezbo kavice in silcem borovnick...

Ni komentarjev: