sobota, september 23, 2006

danD


ja, pa sem dozivela.. ta veseli dan ali irena prvic razstavlja na veliki razstavi... bilo je lepo, nepozabno.. najela sem ihi bus, sofer ivan se je izkazal, prijatelji veseljaki pa so bili eno samo sonce... na koncu sta me z obiskom presenetla se pubec in njegova ljuba... se enkrat hvala vrabcku na povabilu, se mi fajn zdi.. pa prijateljem za presenecenje in podporo.. lepo je biti vas prijatelj :-)
komentarjev nism ujela prav dosti... starejsa gospoda sta komentirala, da je prevec fotk, tanja verlak, zvezda, katero poznam ze iz prvega fotopuba, ko smo predvsem okusali cvicek in vmes kaj pofotkali pa pravi, da je najina postavitev ena izmed zahtevnejsih za gledlca, ker moras biti pozoren ob toliko informacijah a se ji zdi fino... peterlinov borut se je kot vedno izkazal za cloveka, ki spostuje delo drugih ljudi, iskreno pove kaj misli in je na splosno fejst fajnt :-) na veliko veselje sem po dolgem casu srecala andreja ostermana... mmm, dober fotograf in fajn decko, pa gorenjc po vrhu :-)
mogoce me je zmotila dokaj velika ignoranca drugih udelezencev do kake komunikacije, spoh ker jih vecine ne poznam... ampak...mogoce je bila moja euforija tako mocna, da sem tudi sama delovala odmaknjeno... ah, ciganka ve :-)
skratka, nepozaben vecer je bil.. hocem se!!!!!!!!!!!!!! :-)
ps.
fotka je iz postavljanja prejsnji teden, foto by gospod ki postavlja fotke v UMG, itak je jasno da sem bila vceraj bolj ugvantana... :-)
cakam iluzionista, da mi podari fotke (vceraj se je prostovoljno javil za uradnega fotografa), vendar glede na njegovo srcno stanje ne vem, ce bodo prav kmalu ;-)

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Carja sta, ni kaj! Ob tem, ko se je zdela energija sinočnjih evforičnih trenutkov razpršena, kot bi po prostorih galerije izpraznil pločevinko spraya z imenom "e+", je noro usmerjena življenjska energija kar vrela iz vajine mojstrovine. Kot teče od rojstva do smrti, kot prehaja od vode, prek zraka, do neba.

Irena pravi ...

ljubi moj anonymous, ali lepse, moj b... brez tebe itak pol tega ne bi bilo narejenga... cudovit obcutek je v srcu, ker vem da mi stojis ob strani :-) luuuuupcka

Anonimni pravi ...

No, no... tukaj sem bil zravn bolj malo. Krasno je, da sta se našla vidva s Sašotom, ki mata svetu tolk za povedat skozi svoje ustvarjanje... Sicer pa je v tem današnjem svetu skoraj nujno, da človek najde in čim bolj intenzivno razvija svojo naravno formulo, ki mu je bila v zibelko položena, ter da se čim manj ukvarja s šumi, useless information in izgublja energijo za nepomembnosti - ljudi in stvari, ki mu ne vračajo vloženega.

Še takih otvoritev, še! :)

Anonimni pravi ...

Hej Irena, pa to je šele začetek! Kaj šele bo!?! Fotko z otvoritve pa lahko na mojem blogu stakneš. In kdaj bo naslednja razstava?
lp, B5

Irena pravi ...

hej, B5, dobrodosel :-)
ja, neki bo treba nagruntat in kmal fotke na ogled postavit :-)

Sašo Vrabič pravi ...

Super dogodek, tale fanbus pa nora ideja. Bravo Irena, ko sem videl kako se veseliš dogodka sem se spomnil na moje razstavne začetke pred desetimi leti. Bravo! Ohrani feeling. Iluzionist je pa naredil fotke, ki bi jih z veseljem razobesil na glavni zid razstave Sodobna svetovna fotografija, kjerkoli bo že to. Bravo!!! Hvala vsem za lep večer.

Morska deklica pravi ...

Ihi in Sašo: nekaj najlepšega je, ko človek na tej "kugli" lahko pusti svoj (ustvarjalni) zapis - skozi slike, fotografije, tekste... Nekaj prav tako neprecenljivega je, če človek začuti svojo kretivno igrivost in se v njej izživi. Vajin zidek :-) v Mariboru me je navdušil, ker vaju, na prvem mestu, odseva - ker je pol življenja, vsakodnevnih radosti in žalosti, ker sledi svoji (življenjski) logiki...in predvsem, ker z njega žari veliiiiika ljubezen do otrok, živali, prijateljev in naših bližnjih. Ljubezen do vseh, ki nam dajejo ritem v življenju. Čestitke še enkrat iz srca obema!

Morska deklica pravi ...

Pardon, polN je življenja.