sobota, september 16, 2006

razstava v mb










ljubi moji... danes sem kljub virozi in splosnemu slabemu pocutju oddrajsala v toti maribor.. tam bodo na moje veliko veselje visele tudi moje fotke... sodobna fotografiaj na slovenskem.. http://www.umetnostnagalerija.si/raz_pre129.htmlpovabil me je saso... super obcutek je limat svoje fotke na veliko, sivo povrsino... in po dolgem casu sem cutila, da ima moja fotografija nek pomen... ha... skromnost je lepa cednost... bilo je fajn.. zarad interesa, da pridete gor na ogled, so fotke zblurane, po otvoritvi 22. septembra, jih predstavim v popolni obliki...

4 komentarji:

Sašo Vrabič pravi ...

Irena je super fotografinja, zato sem jo povabil. Fajn razstava bo, sploh najine stvar (mater sva skormna), zato vljudno vabljeni.

Irena pravi ...

ja, saso, hvala na komplimentu.. saso, si ssa itak car :-)
ni kej, skromnost je lepa cednost

bralec pravi ...

žal se ne bom mogel udeležiti otvoritve, me pa zanima kdo kdaj bo razstava na ogled?

Irena pravi ...

ah, skoda, da te ne bo... dej,dej sej v petek ni kej bl pametnga za pocet :-) mi gremo gor kr z najetim busom :-) razstava je na ogledu do 5.11 pol jo bodo pa baje se mal po evropi fural :-)