petek, november 23, 2007

samovsecnost...


.. in jaz...
.. ko sem vceraj gledala komu vse sm podobna, mi je iluzionist pripomnil: "joj, ihi, kok si ti samovsecna"...
no, in zato...
ja, kr nekaj resnice na temu...
to se mi zdi zelo fajn... pa to ni tista samovsecnost, da se nosim 20cm nad zemljo (verjetno tudi zarad tega, ker ne nosim petk), ampak zato, ker se imam preprosto rada in se dobr pocutm v svoji kozi...
pa sej ni to tko simpl... je treba kr delat na temu... in kaj cem.. ce se pogledam znotraj duse sm zadovoljna, na vn tud, naokrog tud...
in zato je pac fino.. in verjetno imam zato tudi rada ljudi okrog sebe.. je ze res, da je nekaj na temu, da moras imeti najprej rad sebe, ce hoces imeti rad druge...
in meni veliko pomeni, ko se zabavam v pogovorih sama s seboj, ko se pogledam v ogledalo in si pomeziknem.. ko delam avtoportrete, ali pa se derem in brez posluha prepevam v avtu in se mi gladko j... ko v sosednejm avtu zagledam zacuden pogled...
zakaj pa ne?
zivljenje je lepo, ce ga zivis, se znas sam sebe objeti in se razvajati...
lep vikend vam zelim...

p.s
pa brez skrbi, pridejo tudi dnevi, ko bi najraje slekla svojo kozo in se oblekla v nevidni plasc ;-)

2 komentarja:

RIs pravi ...

Hej, če želiš, da te bodo imeli ljudje radi, če želiš, da te bo imelo Življenje rado, potem se moraš imeti najprej sam rad. In ne, tu nikakor ne gre za samovšečnost, gre za ljubezen do sebe, gre za to, da se ceniš in da rad deliš vse dobro v sebi z drugimi. Če se nimaš rad, v sebi ne vidiš dobrega, in potem tega ne moreš deliti z drugimi. Preprosto; tako, kot je preprosto Življenje, Kompliciramo ga samo ljudje.

In ja, tudi jaz kdaj težko verjamem v zgoraj zapisano, saj tudi jaz kdaj padem globoko, a vem, da se bom spet pobral in ljubil vse, kar mi daje Življenje. Kajti - Življenje je lepo!

Irena pravi ...

rok: juhej, bravo midva! imej lep zacetel tedna!!!