torek, november 27, 2007

kako..


nepredvidljivo je to moje zivljenje.. vcerajsnje nedolzno povabilo na cevapcice z mojo ljubo danielci se je zacelo ze z druzejem s subi... nadaljevalo kot po planu v harambasi, ob cevapih, kajmaku, cebuli (mojB, se enkrat oprosti :-)) in feferonih... nakar jo mahnem proti troli in me klice se lubca1... ja, daj, pridi na gvazek.. pa pr ribncanu na trzaski se ustav in kupi mal vina... vino kupljeno, zabava in cvekanje pri ljubci se je zavleklo... dolgo se nisva objela...
domov sem odtavala ko je slana ze mocno objela travnik... vecer je bil lep, pester in pol veselja... i like it, i like it a lot!!!

2 komentarja:

T.C. pravi ...

Face of!!! ..... hahahahaha, ta je pa huda. Scenska fotka! PÄRTY!!¨;)

T.C. pravi ...

Ej, zdele pr tem prepisovanju teh Kur...(CENZUUUURAAA!) jst skos mesam G pa Q, ziroma je med njimi neka QPG crka ali kr neki, ki jo ne znam nikamor uvrstit. Ti se pa rezis z nas, a ne pärtyglaz? :))))