petek, november 30, 2007

pocas...


... sibava na morje... na okroglo mizo... pol pa na kras.. pa v gorico... staro... pa pol v brda....
pol pa nazaj v ljubljano... do nedelje...
se ze veselim... :-)

8 komentarjev:

mojchka pravi ...

v staro gorico na svetga andreja??? na fritelco in pražene lešnike?
lep vikend želim
pa kakšno fotko v ponedeljek prilimej

Anonimni pravi ...

Ohoho, koga jaz srečam. Ne vem, če se me spomniš, enkrat sva skupaj letela nekje iz Grčije in sem ti rekel, da bo moj mail čez par let imel končnico .gov... Remember? No, sem že ujel ta vlak. :))

Lp Rok

Anonimni pravi ...

Moram rečt, da prvič brem tvoj blog in se mi ful dopade.Si ql in še bom prišel.

Irena pravi ...

@akvarij: jaaaaaaaaa, tocn tja... komi cakam.. pa se tak lep dan je !!!!!!! barvooooooo!!!!!!!!!
@grk rok: delno se spomnim, ja.... kdaj je blo to? s smo sli iz krete al it kosa? ti cestitam za .gov! vids, ce clovk dela na svojih sanjah, se mu definitivno uresnicjo :-) se bereva!
@niko: hvala, dobrodosel! :-)

Anonimni pravi ...

Irena: Franci te pusti lepo pozdravit... ;)
Ja, en od teh dveh otokov bo... :) Se tudi sam ne spomnim, zgleda sva preveč spila na letalu. ;)

Irena pravi ...

@grk rok: ker franci? da sva kej spila na letalu? aaaaaaaaaaa?????????' to pa ze ne :-)

Anonimni pravi ...

Neka volilna kampanja je bila pred kratkim... ;)

Tisti Franci, ki te je poklical na snemanje videospota pa si potem hitro odpeketala :)))

Irena pravi ...

@grk rok: aaaaaaa, franci!!!!! joj, lepo ga pozdravi! kaj cem, itak je blo treba odpeketat ce sm pa spusila :-)