torek, november 21, 2006

utrujena


dobro.. takole je.. zadnje dni sem utrujena.. razlogov je vec.. najvecji je overload fotk.. prejsnji teden sem namrec zarela na nasem dogodku, poslovna konferenca v portorozu
mislim, da se nikoli v svoji foto karieri nisem toliko delala... skupni sestevek fotk: 2530... in se sprasujem, je to sploh se vsaj delcek umetnosti ali samo se stancanje.. ok, eno par mi jih je vsec, tako tudi zame, ostalo je narejeno tako, da zadovoljim narocnika...
in tako se sedaj, ze od sobote, bolj kot ne vlecem po mestu, roke so utrujene, slik pa niti se opazim, kako in kaj jih narediti, da bodo tiste moje.. mislim, da imam delini overload... zato pripenjam sebe... in ker se mi da pisati in ne verjamem, da boste razbrali kaj je na tej fotki.. takole gre: to sem jaz... cisto v desnem kotku so moje strele, potem kavbojke, vojaska jakna in fisekle... danes v trbovljah...
skratka, upam, da je opravicilo za moje nepostanje, s to fotko, sprejeto! :-)

3 komentarji:

nadangel pravi ...

Sprejeto! In kako že gre?...tudi praznina je včasih blagodejna in ni vedno treba vedet, kaj je na fotki...tebe pa je vedno lepo videt, pa četudi takole, skrito nekje v desnem kotu!

pubec pravi ...

jas sem pa takoj vedel, kaj je na fotki: ne vem. :) a ne, da sem zadel?

Irena pravi ...

@nadangel: hvala za sprejem! :-)
@pubec: ti itak zmeri vse zadanes, zakaj bi blo zdaj drugace? :-)