ponedeljek, november 27, 2006

snemanje..


videospota cudna noc, v zasedbi mojih perpetuum jazzile...
reziser: izidor faric, make up: sasa (priimek dodam kasneje, ko se spomnim), zvezde: clani zasedbe PJ, pomocnica drzanja luci, da ne padejo ob sunkih vetra: danielci, sektor za dobro voljo: vsi PJevci, danielci in jaz, foto: minutainmanj
bilo je ludo i nezaboravno, zal mi je le, da nisem prisostvovala na sobotnem snemanju, ko sta zarela nino in nuska :-(

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Elou Irena!

Sem slucajno zasledila tvoje ime v zadnji stevilki Glossa, in glede na to da te poznam, mi ni dalo miru da ne pobrskam po googleu... in voila! Zelo vsecen blog, predvsem pa fotke. :)

Lp,

Mojca P.

Irena pravi ...

hej, mojca... katera mojca?
hvala, na obisku, javi se se kaj...
pa napisi, katera mojca p, ker me matra firbec, ja, vem, cisto po gorenjsko :-)

Anonimni pravi ...

saj je mene tudi matral, ce je si ti TISTA Irena H.
In zakaj nisem bila cisto sigurna? Namrec, sem ugotovila da blizu mene dela, ne vem pa kje zivi, se ena Mojca P. :D

Se dajo se kje pogledat kaksne tvoje fotke?
Nisem vedla, da fotografiras in sem ostala malo prijetno, bom rekla, sokirana. :)

p.s. naslednjic odkrijem kdo sem. :)
Tako bo bolj zanimivo. .)

Lp iz Ljubljane! :D

nadangel pravi ...

uf, že vidim, da bo tale spot trgal gate...da bo res čudna noč nad mestomspi in čudna luč nad njo žari...se že veselim...zakaj? Ker si vsak dan najmanj 1krat zavrtim prvi štiklc za cedejki :) Hvala irenca&boštjan...z ekipo PJ sta mi polepšala predvsem mirna vikendaška jutra!

pubec pravi ...

irena, da ti razkrijem skrivnost: obiskala te je čisto prava mojca pokrajculja :)

Irena pravi ...

@moka: dobrodosla, pa se razkrij :-)
@nadangel: bostjan se ti zahvaljuje za tako spodbudne besede in komplimente :-)
@pubec: se ti zdi da je mojca pokraculja? tud jaz sm potihem upala, ceprav bi se je malce bala, da ne prenocuje pri njej kako lisica in mi namaze ustnice z medom, potem bom pa tekla pred medvedom in ostalimi zivalcami, pol bom pa mela kratke noge :-(

Anonimni pravi ...

Elou Irena!

Spet JAZ! :D
Yep, kot sem obljubila, odkrila se bom!

Tadaamm, tadammm.....



Mojca .......


















..........Peternelj, ring a bell? :D

Drugace, ze stiri leta zivim v Lj, kjer tudi studiram, tako da sva sosede, spet? :D
Btw mogoe bo tebi zanimivo slisat, da tudi sama fotkam. :D

Aja, pa moje vprasanje caka, kje si lahko ogledam kaksne tvoje fotke? Je na vidiku kaksna razstava? :)
Thnx.


Lp,

Mojca

Irena pravi ...

haha, a peterneljeva mjca iz begunjske?
iiiiii, lustn!
kje pa zaris v ljubljani?
razstave?
septembra sm sodelovala na skupni razsstavi s sasotom vrabicem v mb(sodobna slo. fot. - beri blog), zdej pa se nekej menim za drugo leto ampak je se vse v povojih...
javim pravocasno!
ps: kako to, da si v lj? zaradi ruparja? :-)