torek, november 14, 2006

frajla in rozi


danes sem ze zjutraj zacela z naslovko za prilogo trgovina.. nakupovanje prek intrneta.. z majo sva odkrivali toplo vodo, lustno je blo.. ob odhodu pa sta me s skupinskim portretom pocastili se frajla in rozi.. ni kaj, danes bo lep dan :-)

5 komentarjev:

biblBobl pravi ...

Danes sem odkril tvoj blog. Pridem se kaj pogledat. (arjan))

Irena pravi ...

arjan, dobrodosel! oglasi se se kaj!

biblBobl pravi ...

Me veseli, da si nas obiskala. Ker sem le eden od kolektivnega subjekta Pinje Džazne se lahko zgodi, da te drugi ne bodo prepoznali in te mogoce zamenjali za ježa (kot se je to zgodilo danes). No, vsekakor se kaj pridi. lp arjan

nadangel pravi ...

a zdaj pa zaradi jeze nad nami zaradi samo treh postov ne boš nič novega dala gor? Daj no...čakamo...

Irena pravi ...

@pinja dzazna: bolje bit opazen vsaj kot sova, kot sploh ne bit opazen :-)
@nadangel:ja, tocn tako!
jeeeeeeeezna :-)
p.s: beri zgornji post :-)