sreda, november 22, 2006

polhi..



ah.. vceraj zvecer sem oddrajsala z novinarjem na fotosesn prijaznega gospoda, navdusenega lovca polhov.. zaradi pomanjkanja casa (ah, kako navelicana sem te besede) mi je pozral le s pastmi in nastavljanem le teh na drevo...
niti pod razno ne podpiram teh lovcev, pa naj svoja dejanja opravicujejo z bilo kakimi razlogi... hudica, tezko je biti ravnodusen ob taki strasti... in biti prijazen, ker hoces imeti dobro fotko...
res je, te dni se mi svet ne zdi prevec prijazen... hocem sneg, da pobeli vso to sivino!
grem domov, kuhat caj in se razvajat v kopel :-)
p.s:
crnina je moj protest proti temu pocetju!

4 komentarji:

nadangel pravi ...

upam, da resis kakega polhca :) ... pa da je kopel bla fajn...

Irena pravi ...

polhcov na sreco ni bilo, kopel je bla pa tkoooooooooo fajn, dabi lahko dans komot ponovila :-) pa se mi ne ljubi vode tocit :-)

nadangel pravi ...

no, ja, saj malo pa lahko šparaš :)

Irena pravi ...

haha, ti pa mas na vse odgovor :-)
se mi zdi,d abo treba it kaml na kak drink, a?