četrtek, november 23, 2006

dnevni...




jaka sonca cevlje... midva na steni... jaz lovim sonce ..
ena izmed stvari, ki jih imam neskoncno rada v foto zivljenju so dogodki pred ali po foto terminih.. danes sva se z dnevnim jakom (avtor fotke jaz lovim sonce), lovila v svetlobi in sencah...

10 komentarjev:

nadangel pravi ...

a sn pridna ko ti tolko commentov dam...ja, saj vem...
čudno, da si sence danes dala gor, ker sem na sprehodu skozi mesto razmišljala, kak kul padajo sence, ko se bliža zima in kak magične barve naredi nizko večerno sonce...

Irena pravi ...

ja, tud mene je ta misel spremnljala po mestu... in sm si dala duska.. kar se pa tice commentov, super si! pol bl z veseljem postam, ce me kdo porajta :-)
lep vecer vama zelim
p.s: je bla pa res magicna svetloba in nadmagicna, veselja polna energija..mmmmmmmmmmmm

biblBobl pravi ...

Svetloba je dobra.

nadangel pravi ...

no, me veseli, da sem te le enkrat porajtala :)

Irena pravi ...

@pinja dzazna: svetloba je bla vceri taka, da smo vsi z ritjo ploskal :-)
@nadangel: super si, ni druge za napisat :-)

nadangel pravi ...

pa mi smo vsi itak in oh in sploh super:) Juhej, juhej!

nadangel pravi ...

@jaka: sem si drznila tudi jaz pogledat. Ulice in stanko zmagajo! Ful fajn...

pubec pravi ...

jaz pa že dolgo hodim na fototermine še samo zaradi začetkov in koncev :)

Anonimni pravi ...

Ja se ti bom oglasil tule, da se ne bos spet pritozevala, da samo gledal fotke, napisem pa nic...

Si vidla, kako smo "okrasili" tvoje fotke z Extaze? (PJ, Dnevnik, PJ v Cankarju, OGLEJTE SI NEKAJ SLIKIC pa si tam...)

Drugace si pa z veseljem pridem vsake tolko casa spocit oci na tvoj blog, komentiral pa res se nisem (razen enkrat kot anonimnez) ko nisem mel kaj pametnega za napisat... =)

Irena pravi ...

@jadamic: pogledala, zelo vseceno, te bom dala med favorites :-) a teb se ni zdel, da vse se lovila? :-)
@pubec: pogresan si...
@nadangel: super smo vsi :-)
ljubiccica: dobrodosel, juhuhu!