ponedeljek, oktober 16, 2006

vceraj...


sva odkrila kdo je novi direktor slo. zeleznic...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

dons sm te pa na trubarjevi vidu...kaksno urco nazaj ;)

Irena pravi ...

koga, direktorja al mene?
ce mene, zakaj pa ne skocis pred mene in me ne peljes na kavo? ajej, ajej, narobe svet :-)

Anonimni pravi ...

Kdo pa je novi direktor železnic?

pubec pravi ...

pubec ne, da ne boš mislo, da sem zato prodal opremo ;)

Anonimni pravi ...

si bila srede debate, jaz pa ves zamisljen.

naslednjic pa bom ;)

Irena pravi ...

@urban: ja, mal bl ornk poglej, na stebru ponosno sedi vran :-)
@pubec: skoda, k nisi ti, bi bil 100000% bolj fotogenicen kot prejsnji
@jaka: ni panike, tud kadar sm sredi debate (razn ce ni v temacni ulici) kamot zravn stopi, vec nas je, bl lusn je :-)