ponedeljek, oktober 16, 2006

otozna pot...


danes sem po dveh tednih odsla do babice.. vem, dooolgo me ni bilo pri njej, ampak tako funkcioniram.. emocionalno me obiski v bolnisnicah ubijajo.. lahko bi se reklo, da sem egositicna (in priznam, vcasih sem), ampak vedno niham med iti ali ne iti... iti, ker si zelim govoriti z njo, jo gledati v oci, se uciti od nje in se zabavati.. in ne iti, ker ob odhodu moje telo postane ena sama praznina, ker vedno bolj cutim smrt.. in danes sem prisla na obisk, v sveti veri, da je ze operirana, da ji gre na bolje..
a jo najdem na intenzivni negi... njene oci so bile utrujene, dusa tavajoca... vprasam jo, ce je zalostna.. pravi da ne, da se ji le oci solzijo.. da je sita tega lezanja... da bi rada odsla domov.. a nisem bila prepiracana kateri dom je imela v mislih...
in zopet razmisljam o izjavi, ki mi jo je ob izgubi prejsnje babice rekel prijatelj.. irena, navadi se, z leti bo v tvoje zivljenje vstopalo vedno vec smrti... a tudi rojstev... pa ni lahko sprejeti...

ps.
poleg vseh emocij, ki se valijo po mojem srcu, je tudi jeza.. babico so v bolnico pripeljali zaradi operacije srca.. medtem, ko je nanjo cakala, jim je neko noc padla iz postelje (gospodicne, gospodici v zelenem so namrec, na intenzivni negi, pozabili dvigniti ograjico na postelji)... tako je namesto srca operiran kolk.. hm...

5 komentarjev:

lea pravi ...

ja sej ne mores verjet, kasni neumnezi delajo v medicini.in to na intenzivni..kasna malomarnost.
drzi se irenci. je res se je treba navadit na smrt, starost, vse nas to caka.. ampak
P.S-pridi se k meni na obisk,sem dala neki gor.
ciao

Irena pravi ...

ja, leika moja, se strinjam...
joj, zdej pa kmal prides, a?
komi cakam... zdej pa hop, letim na tvoj blog :-)

nadangel pravi ...

Irenca, hej! Ne bom ti napisala tistega, kar si pubecu naročila, raje te povabim spet k sebi, kjer mi je končno uspelo nekaj zapisat...Žal mi je za tvojo babico...te vrste svinjarije tudi sama poznam na žalost iz domačih logov. Ampak zdi se, da je tvoja babica nekaj posebnega, veš...že zato, ker ima tebe in ve, da te skrbi zanjo...pa tudi če ne visiš pri njej vsak dan! Lupčka

Irena pravi ...

nadangeeeeeeeeeeeeellllll... hej, kako sem te vesela.. hvala za te spodbudne besede... daj, kdaj greva na kako kavo? letim k tebi na obisk... lep dan ti zelim :-)

nadangel pravi ...

Irencaaaaaaa...ja, kavica definitivno! Ampak danes si doma ližem rane preteklega meseca...samo malo počitka rabim :( Potem pa z največjim veseljem s tabo na kavo!