sreda, oktober 18, 2006

sestanek...


danes sem imela sestanek na dss (drustvu slo. skladateljev).. ze nekaj let sodelujem pri izdelavi cdejev.. moram priznati, da je dokaj stresno, saj znajo biti zmedeni, netocni.. in ceprav vsako leto recem, ne grem se vec, me vseeno potegne vedno znova, ker vem, da me ljub temu caka nekaj novega... sestanek je bil dokaj dolgocasen.. itak, skoraj vsi skladatelji, ki bodo izdali cd s financiranjem dss-ja, so zamujali.. ko pa se je debata odprla, sem morala pobrati sila, kopita, sal, kapo, plet, aparat in oditi na tiskovko zzs(zdravniska zbornica slo.)... kot kaze je danes dan kratic :-)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

LOL

Sam sem za njih pred leti opravljal neko študentsko delo.

I feel your pain :)

Irena pravi ...

hvala, fajn je vedet, da kdo razume... :-)