četrtek, februar 22, 2007

otvoritev razstave minutainmanj

11 komentarjev:

jaka pravi ...

zanimivo ;)

Irena pravi ...

ja, prides?

T.C. pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
T.C. pravi ...

Jst pa pridem!!! :)

lea pravi ...

ufffa, mi je ful zal da ne morm pridet... ker bo super,super..

nadangel pravi ...

irenca, super! Če bo le šlo, pridem!

jaka pravi ...

ja bom probu ;)

Miro pravi ...

Pomojem, da bi se tud jaz znal prikazat, sam če boš pozirala :)

pubec pravi ...

Nadangel ne pride, ker jo bom jaz pripeljal ;)

Anonimni pravi ...

Jaz pridem. Ali pa moj nevirtualni jaz. Ne vem še.

Irena pravi ...

@t.c: sevede, k pa ves, da bo dobro vino :-)
@lea: vem, da bosta zravn :-)
@nadangel in pubec: prpelala se bosta, oba nasmejana, lustn bo!
@jaka: sej si mlad, itak da prides
@fotorocker: itak, da prides, obljubim, soncala bom zobe :-)
@kinky tone: ce bo vsaj eden, ti al tvoj nevirtualni jaz, bom vec kot srecna :-)