ponedeljek, februar 05, 2007

ema07


potom sluzbene obveznosti me je tudi letos pot odpeljala na slovenski praznik glasbe - emo!
moram priznati, da mi je bila veliko bolj vsecna kot lani, ampak...
nasi glasbeniki me ne morejo prepricat in pika... publika pa je bila navdusena ;-)
mogoce se naslednje leto prijavim jaz! :-)

13 komentarjev:

Ivan Ž. pravi ...

Ah, ampak afterji so pa kul. :)

Matjaž Očko pravi ...

ja, trubači so ga dobr žgal na afterju ;)

Miro pravi ...

Jaz predlagam, da se drugič prijavi zborček pojočih fotoreporterjev in fotoreporterk :)

Ni vrag, da nam ne bo uspelo, vsak en objektiv v roko, pa mamo dobro koreografijo :)

T.C. pravi ...

A sem lohk back-vokal???? :)

nadangel pravi ...

Ej, kakorkoli bi pela, bi blo boljše kot marsikaj letos videnega. Jaz navijam zate!

Irena pravi ...

@fotoholik: after je bil zakon, sploh natakarji so bli zlo ustrezljivi :-)
@matias: trubaci so bli tkoooo dalec od nas, da jih skori nismo slisal :-)
@fotorocker: jst sm za! mam ze izkusnje :-) vsak objektiv v roke, pa kaksn fles, da se bo bliskal! pa naj se kdo rece, da rabimo meglo :-)
@t.c.: ja, bos mogu na avdicijo! v kaksn bar :-)
@nadangel: torej racunam(o) drugo leto nate? se vidmo danes?

Anonimni pravi ...

Ful sem pocascena, k si dala fotko, na kateri sem jaz gor! Pa se res je huda. Sicer izgledam malce zalostna, ampak saj ves, da je bilo moje pocutje tudi bolj melanholicno. Cestitam za odlicno fotografijo, Irena! Upam, da se kaj kmalu vidimo...

Irena pravi ...

zivela, eva!
kaj cmo, kdor je ceden je pac ceden... bit zalosten ma pa itak vsak pravico, tolk vecjo, ce gleda emo :-)

Anonimni pravi ...

Ema 2007 = zaskrbljujoče !

nadangel pravi ...

ja, mi je že padlo na pamet, da bi se prijavila... danes pa se vidimo, jes!

Irena pravi ...

to, pol lohk napisem ZIVELA EMA 2008 ;-)
SI JU!

Morska deklica pravi ...

Ihi, da ne boš pozabla na najin Duo fantasticus :-) Na intenzivne pevske vaje se pa ve, kam gremo, a ne?

Irena pravi ...

sej res, duo fantasticus :-)
ja, bo treba kak nov komad nastudirat!
pevske vaje pa najbolj da mava v gozdu, a?
postaviva sotor nekje na samem, da naju iz campa vn ne vrzejo :-)