sreda, februar 28, 2007

hvala


vsem, ki ste prisli!

z zarecimi ocmi, toplimi dlanmi...

lustno, veselo, emocionalno, polno presenecenj (se posebej hvala petra in oliver ), zdej pa gremo naprej!

13 komentarjev:

bralec pravi ...

http://trendi.siol.net/default.aspx?site_id=155&page_id=407&article_id=155407070228180738108&cid=407

tale pubec te je hotel zasenčit..cc

Irena pravi ...

hudic frdaman, spet me je hotu zasencit :-)

Miro pravi ...

hehe :)

pubec pravi ...

glih zato, ker te nisem hotel zasenčit, sem se umaknil za kamere in bleščeče luči - da ne bi metal sence nate- oziroma po tvojih besedah, da te ne bi zasenčil. se je pa to izkazalo za odlično idejo, saj sem padel v backstage (balkon), kjer smo dobili tisto, kar pač vsak najbolj čaka na otvoritvah: jesti pa piti :)

Irena pravi ...

pubec, ti si eno tako uvidevno srce :-)
super si!

Ivan Ž. pravi ...

Fajn je blo. Fotke pa vino itak pašejo skupaj, če je pa še kopica enookih zraven... :)

Irena pravi ...

ja, ce pa fotografinjo fotoreporterji se dvignejo, je pa to vrhunec vecera :-)
upam, da vas krizi ne boljo :-)

Anonimni pravi ...

Očitno sem šel prkmalu domov. Dviganja fotografinje namreč nisem videl. Je bil kasneje tudi ples na mizah?

Unknown pravi ...

Jp, jo super je bilo! Fina razstava & družba! Irena full simpatičen posnetek na vest-i! Bi lahko postala tv voditeljica! Maš tak prav obraz in energijo! resno...

Anonimni pravi ...

Irena, mislim da ti je tole pisano na kožo..;-)Definitivno pridem pogledat, da še malo obudimo spomine.

Irena pravi ...

@kinky tone: ja, prezgodej sta oddrajsala domov... se je plesalo, pelo, dvigovalo in obmetavalo s princeskami :-)
@matjaz: hvala na komplimentu... kaj pa ves,mogoce se pa navelicam fotkat in zacnem vodit kako pogovorno oddajo, recimo z naslovom: kako uloviti v cetrtek? :-) aja, daj, plis, poslji kako fotko... skorej nc nimam :-(
@karmen: hvala.. pisano na kozo in foto papir :-)
oglasi se se kaj, dobrodosla :-)

Anonimni pravi ...

Irensi moja čeprav me ni bilo na razstavi ti moram povedati da si v mojih očeh največja diva že kar nekaj let.PONOSNA SEM NATE. maša

Irena pravi ...

marsika moja, hvala... manjkala si, ampak si bila v mojem srcu.. tko kot se marsokdo.. lupcka