sreda, februar 14, 2007

drazba, zakljucek..


ha... ni druge, kot da se pohvalim :-)
na vcerajsnji drazbi enookih smo zbrali 4.100 evrov!
moja zasnezena ljubljana je dosegla rekord, prodana je bila za 400e...
kupec je bil vedno nasmejani prvi moz ljubljane, jaz pa ponosna in vesela, da bo deklici zivljenje lazje... ok, pa tud meni se fajn zdi :-)
skromnost je pac lepa cednost :-)

ps:

foto: dejan javornik (za dodano vrednost, crni zob se zahvaljujem magionicarju borutu severju) :-)

12 komentarjev:

lea pravi ...

juhuhuuuu,super :-) hahaha,crnzob je zakon...

Irena pravi ...

haha, a ne? ramisljam, da bi si ga omislila ob vecernih izhodih v mesto :-)

nadangel pravi ...

bravo, zmagovalka! Tudi s črnim zobom zmagaš! Pošiljam lupčka iz postelje. Oba s pubecom naju je položila teta gripa :(

Anonimni pravi ...

Bravo, bravo.
A se da fotografijo videt. A imaš kakšen link?

Irena pravi ...

@nadangel& pubec: hvala, hvala! sta bla pogresana, prav res... tud moj b je zbolel, jaz pa mu vztrajno sledim in sm iz dneva v dan bl svoh...
@kinky tone: hvala, ja, jo morm poiskat na svojmu rac... obljubim, da objavim!

T.C. pravi ...

Bwahahahahaha .... pärtyglaz, a naj sploh komentiram?

Tale zob je pa zmaga na celi crti! Pa se pase se ti. ;)

Irena pravi ...

partyglaz, tud men se zdi, da mi pase :-)
k greva naslednjic na body pump, si ga pofarbarbam, da od smeha ne bosmogu utezi dvigovat :-)

maja pravi ...

jao, daj že gor zmagovalno fotko. tle živčno čekiram blog. :)

T.C. pravi ...

Kaj pa ce si oba namazeva, pa ko dvigneva roke k visku se preserno nasmejiva. Po moje Sergeja po tleh pade od smeha. :)

Si za??? ;)

Irena pravi ...

ves kaj, jst se bom sam mal okrog trebuha umila pa bom krof :-)

Sašo Vrabič pravi ...

Super Irena! Še fajn, da imaš blog, da sploh vem zakaj je bila razstava Enooki, ki sem jo uspešno zamudil, ker je preblizu nas. Čestitke za uspešno prodano fotko.

Irena pravi ...

hvala, saso!
ja, sej, veckrat prid na blog, pa bos se marsikej zvedu :-)