nedelja, maj 06, 2012

what makes me happy?

ko se zaves..
lezis na kavcu pri svoji prijateljici.. uspeh je, da se odvalis do stranisca..
zopet pricnes razmisljati o drobnih, malih stvareh... o zdravju..
danes sem koncno lahko odsla na sprehod.. dihala sem gorenjski zrak.. zacutila vsake toliko casa solze, ki so tekle po licu.. vesela sem, da sem skoraj ze ok..
in da nisem pozabila na detajle, male a hkrati velike stvari, ki me osrecujejo..
 
                                            odpadli cvetovi na toplem asfaltu...
                                            beli puhki, katerim s pihanjem sepetam svoje zelje...
                                            misko, ki me pozdravlja in boza ceprav je med nama okno..
                                            spomincice, ki sem jih na poti nabrala za mojo sonci...
                                           vetrc pred nevihto, ki sejka roze in mene...
                                            sonci in teici, ki me zvleceta na pocasen a lep, lep sprehod...
                                            nebo, ki me navdaja z optimizmom...
                                           ob vrnitvi v moj domek me caka darilo moje drage morag.. kot je sama zapisala...so i thought a musical letter might be the best.. in ena izmed pesmi, ki mi jih podarja..

http://www.youtube.com/watch?v=sjHu7wDcX6w&feature=related



Ni komentarjev: