petek, maj 25, 2012

im wondering

kaj bi poceli danes, na tvoj rojstni dan, ce bi bila tukaj?
bi nas peljala na kosilo v kaksno nobel restavracijo, kjer bi si za aperitiv narocili martini bianco z limonico in sladkorjem po robu kozarcka?
bi skuhala odlicno kosilo in bi ze zgodaj zjutraj na elektricni plati popekla celo cebulo za govejo juho?
kaj bi ti kupila za darilo?
kaj bi ti bilo vsec pri tvojih stirinisestedestih letih?
kako bi zgledala?
bi imela barvane lase? ali sive?
bi se razumeli?
bi prisla k meni v ljubljano? in bi sli v maksimarket po presano slanino in rzen kruh? na trg po roze? bi si privoscili kozarcek vina?
bi si povedali, da se imava radi? bi se objeli?
bi ti povedala, da te imam rada?

in sem vesela, da si me rodila?

nikoli ne bom vedela teh odgovorov, ceprav mislim, da je na vsa ta vprasanja odgovor preprost..

DA..

vem, da danes nekje praznujes.. na zalost ali na sreco je ob tebi kar nekaj ljudi, ki jih imam poleg tebe zelo rada..
verjetno ste si priovoscili hladno penino... in ste, ko sem se vozila iz pokopalisca, nazdravili z menoj in se nasmehnili..

tudi jaz bom v spomin na tebe, na tvojo energijo danes nazdravila...

velikokrat te cudim, da me skozi veter pobozas po licih.. in da s svojo energijo volan zavijes malo bolj v levo.. da namesto mene ustavis kolo, ker ves, da me voznik ne opazi..

vem, da pazis name.. na vse nas..

in zato sem ti neizmerno hvalezna...

ceprav bi bila neskoncno hvalezna za en sam objem..

vse najboljse...***

http://www.youtube.com/watch?v=avk5YDc1dsk


Ni komentarjev: