torek, avgust 21, 2007

postala...


.. v prostem casu se po novem ukvarjam se z novinarstvom.. sodelujem s pop tv, vceraj mela prvenec na 24ur... hahahaha, noro fajn smo se mel :-)
ideja: kdo drug kot jaz, foto: denis ostir, idejna postavitev kamere: sinisa lopojda, luci: neznani a izredno simpaticni mladenic

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

A me boš še poznala naslednjič, ko se bova srečala?
(Slava lahko hitro stopi v glavo, baje.)

Irena pravi ...

hja, se bom potrudla, drgac me pa le pocukaj za rokav, da te bom mal bl ornk pogledala in se zamislila, kdo, hudica pa si.. in mogoce, poudarjam, samo MOGOCE, podarim autogram ;-)

Anonimni pravi ...

vsi so omenjeni, sam jst ne :(((

Irena pravi ...

meow :-) ne bodi nestrpna, tud ti prides na vrsto.. ajej, ajej, zenska neucakanost :-)

Anonimni pravi ...

smrk.... ;))

Anonimni pravi ...

prava zvezdica si IHIs

bralec pravi ...

luštno, a ostani pri fotkah.. :))

Irena pravi ...

@meow: ne jokat, si ze gor!
@natiS: anedeS :-)
@blaz: mislis?

kricac pravi ...

lekcija ena (na TV te gledajo, ne poslušajo!) uspešno prestana ... golo rame predstavlja odličen "edge" nastopa ;)

Irena pravi ...

@kricac: hvala, tud men se zdi, da sm rojena za kamero :-) haaaaaahaaaaaahaaaaa

kricac pravi ...

@irena

in tega da si rojena za kamero niti ne skrivaš ... ne veš kolko ljudi te je opazilo in pred kolkimi sem se moral zagovarjat, da mi je ena fotografinja za hrbtom skakala ;)

Irena pravi ...

@kricac: hihihihi, sej to je bil moj namen :-) itak pa, kaj cem, ce me kamera ljubi :-) super smo se mel :-)

kricac pravi ...

res je bilo odlično ...

danes bo treba po mojem delat tole j**** neurje ... mokre hlače, mokri štumfi in cmok cmok čevljih ... se že veselim ;)