četrtek, avgust 16, 2007

nova...


.. fotografinja na slo. sceni.. moja sestra... ze od prvih sprehodov, ko je lovila korake so ji oci se bolj zazarele, ce je lahko fotkala..
in naslednji teden praznuje svojo prvo dvojno stevilko.. 10let.. in zato ni blo druge, kot da ji podariva njen prvi fotoaparat.. in... ena sama sreca in iskrive oci.. svet se je zacel vrteti drugace...

7 komentarjev:

jaka pravi ...

damn, zadnje dni se mi je o tebi sanjalo...

Irena pravi ...

@jaka: res? kaj lepega? sm tud teb kupla aparat? :-)

jaka pravi ...

da sva se nekje srečala, pa da ti nism uspel razlozit, kdo sem ;)

prevečkrat te vidim po mestu zgleda, pa zmer tko od daleč...

Irena pravi ...

@jaka: ti, dejva se neki zment... da k me naslednjic vids, zadric in prid do mene, da si sezeva v roke.. no, glej sicer, da bo zelena luc, da te kdo ne zbije :-)
je pa lepo slisat, da kdo sanja o men :-) hihihihi :-)

jaka pravi ...

ja zmer si, al na drugi strani ceste, al pa sem js za mizo s polnimi usti ;)

Irena pravi ...

@jaka: ti, a si gorenjc? k ne povabis za mizo :-) sej lohk za rokav pocukas pa se jst prsedem, ti prezvecis, pogoltnes, poplaknes pa je :-)

Vivien pravi ...

uuuuuu...to sm pa js:-)