petek, avgust 10, 2007

francesco..


zizola.. bili smo tam.. in blo je fajn.. tip me je navdusil.. s fotkami in razmisljanjem..
definitvno vredno voznje v dezelo cvicka :-)
sledila je projekcija slo. fotografov, tud moja med drugimi, zmagal je lars( upam, da sm si prov zapomnla) s fotkami ljubljane in pescev v snegu, ki je bla my 2nd choice.. zelo vsecno...
dans pa se zadnjic dol.. vozi tina ;-)

5 komentarjev:

maja pravi ...

Ja, zmagal je Lars Mislej. Res carsko. Sneg v ljubljani je res luškana stvar. Pa sej ti to še najbolj veš. :)

bralec pravi ...

vsaj še nekdo, ki je užival na FP. Blagor nekaterim.
Kako se obnaša stroj III v primerjavi z (sicer nikoli dobro popravljeno) II? :)

Irena pravi ...

@maja.h: hvala za ime.. ja, sneg v lublan je pa itak zakon :-)
@blaz: ja, men je blo fajn... fant3 je pa kul.. ful se stekava, le barve na dispalaju niso realne.. drgac pa priporocam :-) mark2 si je pa opomogel in je za bekap v omari.. vcer pa je nadomescal trojko v solinah.. bilo je lepo :-)

bralec pravi ...

juhu :) zanimalo me je samo toliko (kakor čitam tudi fantIII ni še čisto zdrav), ali sem ali nisem naredil napake. Pa nisem. "N" že mesec dni prav junaško melje :)

Irena pravi ...

@blaz: midva se dobr razumeva, ce pa kej ne bo stimal bos pa sigurn na mojmu blogu prebral, k bo z vami delila bolecino... upam le, da je dolgo, dolgo ne bo:-)