četrtek, marec 15, 2007

velika razlika...


v letih... tri sestre, 28 let... 9 let... in 3,5 let...
in se imamo neskoncno rade!

:-)

ker ju ze mooooooooocno pogresam!

13 komentarjev:

nadangel pravi ...

mater,ste lušne!

Irena pravi ...

anede, tkoooooooooo sm vesela, da ju mam.. ju grem jutr kr objet :-)

nadangel pravi ...

kr daj, to vedno paše!

Irena pravi ...

ja, se strinjam... grem, da jih objamem :-)
kako si pa ti kaj, nadangel moj?

nadangel pravi ...

poglej na moj blog, pa boš vedla, zakaj sem super!

maja pravi ...

ena lepš kot ta druga. :))))

Irena pravi ...

haha, ves kako fajn smo se mele vceraj! ena samoa radost! :-)

lea pravi ...

ja res te super,, nasmeh do uses.
ej ce se ti bo dalo dej mi prosim poslji uno fotko ka sva z mackonom obesla pri vaju sliko.. baci

Irena pravi ...

ja, se dobr, da mamo usesa, drgac bi sle usta naokrog!
posljem fotko!!!

T.C. pravi ...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii, kua ste lusne! :)

Pärty sisters

Irena pravi ...

party sisters! to se mi dopade :-)
kaj bo sele, ko bosta ze za v ostarijo :-)

T.C. pravi ...

Hahahahaha ....

Prisel bo dan, ko jih bo tastarejsa uvedla v skrivnosti pärtyglazev. :)))))

Irena pravi ...

ja, to bo se party! olajlo!