petek, marec 23, 2007

ker...


je pac cedna... :-)

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

a je slučajno tole tajda?

Irena pravi ...

ja, je!

Miro pravi ...

nje pa res ni blo že dolg videt, je pa še vedno luštna :)

Irena pravi ...

ane, tud men jo je blo prov fajn spet vidt.. lustna je pa se simpaticna..

Anonimni pravi ...

Ja, prav imaš.
Meni pa ne kaže slik pod tvojim prejšnjim postom. Samo križce, Je kaj z mano narobe?

Irena pravi ...

zdej pa so!

maja pravi ...

ona je cikcak vodila, ane?

Irena pravi ...

res? to pa ne vem... spomin mi ne seze tko delec nazaj... :-(

maja pravi ...

mah, po moje so prej moji možgančki spet kej zmešal. :)

Irena pravi ...

ah, sej to je dobr, sam da se kej dogaja :-)

maja pravi ...

jah pa še pomlad, pa prestavljanje ure. :)

Anonimni pravi ...

tajda je tud "nasa" ne?