torek, januar 16, 2007

pa sm nazaj...


uf, kako tezko mi je bit spet tuki :-(

9 komentarjev:

pubec pravi ...

ne jamraj, no. mar bi tam ostala :)

Anonimni pravi ...

ja, a tko slabo je tuki? :-)
hmm

Irena pravi ...

@pubec: gor me drzi samo to, da bom tebe kmalu vidla (vcer mi je uspel te uocit na tv)
@miha.piha: ni slabo, mi je blo pa tam bolj vsec.. hm...

pubec pravi ...

a si dala sliko na freeze? :)

bralec pravi ...

tega pubeca sem pa tudi jst videl, ko je nekaj šaril po mašinci.. še nisi dobil navodil C po N?

@IrenA
šele ko vidiš kakšen svet je zunaj te podalpske kure,open mind in nasplošno veliko prostora za dihat, je za spoznat v kakšni "klaustrofobiji" živimo.. Zato pa čimprej bejžmo spet v svet!

nadangel pravi ...

no, uelkom houm! Kot si sama ugotovila...ko nas vidiš, bo vse lepše! Lupčka...

Irena pravi ...

@pubec: vse je na freeze
@blaz: ja, ze brusim pete za naslednje popotovanje
@nadangel: ja, se ze oziram po ulici, da ulovim tvoje zarece ocke :-)

Morska deklica pravi ...

Leti, leti dalje :-)

nadangel pravi ...

@irenca: no, upam, da se kmalu uzreva :)