sreda, januar 10, 2007

central park


ker vem, da me ze mocno pogresate, posiljam samo sebe, danes v central parku...

z novo kapo (ja, vem, ze 100 jih mam :-) ) in novim aparatom...

aja, dogodek prejsnjega dne, noci ...

arline grocery.. bar na 95stanton street... pela v zivo, z bendom, komad creep - rediohead ... mam posnetek, dobr sm se odrezala :-)


ja, i love new york :-)

8 komentarjev:

OLKI pravi ...

Otišla nam u pjevače...hahaha

Kapa je pa kuuullll.

nadangel pravi ...

ma, ti si pa ja super, irenca! Pevka, lepotica in manekenka...vse v enem...pa še fotkat znaš...prav za omožit!

Anonimni pravi ...

ju ju ju ju huhuhuhuhuuuuuuuu
:-)

Irena pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Irena pravi ...

@oliki: ja, je treba zasluzit se kak ficnik :-)
@nadangel: upam, da bo tole prebral tud moj b ;-) kako si?
@juhuhuhuhuhu nazaj :-)

Anonimni pravi ...

Super Irena, rock'n'roll v živo karaoke! To delaj! Komaj čakam tvoje posnetke in dolgometražne dokumentarce.

Miro pravi ...

New York je tko cool :) A si ze sla cez most brooklynski pes cez..jao, i wish i was there, sami lepi spomini na big apple :)

Irena pravi ...

@anonymus: ja, same fan reci se dogajajo, mogoce podpisem se kako pevsko pogodbo :-)
@foto rocker: most me se caka... prehodila pa fuuuuuulllllll... ja big apple je res zakon :-)