sreda, januar 24, 2007

isce se....


... moja izgubljena dusa, moj smeh, moj intuzijazem, moj mir... vse to se je izgubilo nekje nad atlantikom in veter strajka, da bi jih pripeljal nazaj...

ce jih kdo sreca, naj mi jih poslje...

postenemu najditelju obljubim, da ne bom vec sitna in mrkega pogleda :-)

11 komentarjev:

nadangel pravi ...

naj ti snegec prinese vse nazaj!

jaka pravi ...

ponavadi pride nazaj s časom, pač kruti januar te je malo zakasnelo udaril, js sm mel celo frko začetk januarja....

Irena pravi ...

@nadangel: ja, komi cakam, da se grem kepat in snezaake delat :-)
@jaka: verjetno je res zakasneli kruti januar.. pa, sej, mine, ne?

Morska deklica pravi ...

"Če vetra ni, Katka", mi je vedno govoril žal že pokojni beletnik in jadralec Pino Mlakar, "samo počiva v srcu. Ko bo pravi trenutek, pride". To ti z nežnim vetrcem polagam na dušo. Sicer je imel tvoj včerajšnji pogled pred predavanjem iskro :-) Prihaja veter!!!

Irena pravi ...

@kaatka: sej iskre so, sam je treba ornk pihat, da se prkazejo... cakam ornk sunek, ki bo iz iskre zanetil ogenj, tako se pogresam... :-)

pubec pravi ...

Škoda, da te ni blo v sredo, ko sem te srečal...

Irena pravi ...

pubec, se bodo prilke.. verjemi, da je blo bolje, da sm oddrajsala domov.. pridejo moji dnevi, pridejo, sam vetr cakam...

Anonimni pravi ...

Takle mamo ...

Kaj pa hodis na sekret na letalu? :)))

Rad te mam.

Tvoj pärtyglaz

Irena pravi ...

hej, patryglaz!
tale ti je pa ratala :-)
super si, hvala ti za vcerej! se ga mal porajtava, rada te mam tud jaz.. zelooooooooo!!!!!!!!!!

T.C. pravi ...

Even heaven cries
Everybody cries
It's ok to doubt
Yourself sometimes
You don't have to be afraid
Of what you fear inside
It's allright, it's allright
Cause even heaven cries!!!

Irena pravi ...

partyglaz, super si!