petek, april 18, 2008

zapuscava rio..


..na predvcerajsnji vecerji z najinimi brazilskimi prijatelji in tonskim mojstrom in prijateljem daretom, me je moj B* presenetil s povabilom... in danes odhajamo skupaj s chris marie in cylanom na zakljucek najine brazilske turneje nekam na off :-)
ha...
zares uzivam.. polno prijetnih presenecenj... nasmejanih dni.. veliko lepih vtisov o tem mestu sem dobila.. se bolj zacela spostovati morje in naravo...
se veliko zabavala...
in videla veliko nasmejanih, srcnih ljudi...
in dobila nekaj novih Prijateljev, s katerimi vem, da to ostanemo..
ni kaj, RIO je mesto veselja in presencenj..
in se poletje je...!!!!!!!!!!!

kmalu se objamemo!!!!!!!!!!
foto by: ana.t.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ihec nas,,,sem tako vesela..in kumaj cakam da se vidimo in razpricamo..misliva na vaju..poljube in uskotu tud..lou uuuuu lea

T.C. pravi ...

Ti iz Ria, jaz iz Ankare. Ta teden kavica obvezna ali pa kak deci rujnega. Tudi mı smo se mel noro noro noro, tı morem vse povedat. ;)

Rad te ima tvoj partyglaz.

Fritz pravi ...

no, dejmo se objemat!
FMF

Unknown pravi ...

ihi, lep pozdravcek! Upam, da je Uskotov glezenj ze boljsi. Se vidimo!

Jane

nnnn pravi ...

heeey Irena. Upam,no vidm da ste se mel nadvse lepo:)
Pošiljam ti en veeeelk pozdravček pa se vidimo kaj:)

čau čau,Nena.