ponedeljek, april 28, 2008

dekliscina..


v dvoje..
sobota je bila magcna... in nedelja relaksacijska.. vmes pa polno besed..
dobrega vina.. ribic..
smeha.. nekaj solz... veliko spominov.. in se vec nacrtov za prihodnost...
in veselje, da sem prica mojemu termiticu, ki bo naslednjo soboto postala Gospa...

J.U.H.U.H.U!!!!!!!!

11 komentarjev:

Sašo Vrabič pravi ...

Ja, čestitke bodoči gospe! A ne gospa? Ja, magična sobota, lepo, da smo se videli in zopet srečalo po nekaj tednih. Res mi je žal, da sem malce pokvaril tvoje načrte za presenečenje. Upam, da se ti kdaj drugič oddolžim. Lepe praznike. Živel 1.maj!

Irena pravi ...

hej, vrabcek! ja, lustn smo se imel... in se se bomo!!!!!!
kar se pa tice presenecenja, je pa ze prav, da je tako... itak se zivljenje v primeru presenecenj zasuce v tako smer, da je najboljse za vse ;-) tako, da no sikiriki...
zivel 1. maj in veseli rojstni dan.. jutri!

T.C. pravi ...

Danijelči, en veeeeeeelik objem od pärtyglaža! Želim ti vso srečo tega sveta. Zaslužiš si jo! ;)

PÄRTY!!!!

Gregor pravi ...

Enako z moje strani, Irena, čimveč pozitivnega v prihodnosti ti želim!

Lp,
Gregor

Še ne veš kateri? tist ta visok z demokracije :))

Irena pravi ...

haha, gregor... hvala za lepe zelje.. poroci se pa danielci, ves? :-)

nadangel pravi ...

po dolgem cajtu se nadangel vrača z zelooo lepimi željami za Danielo in vse ostale :-)

Irena pravi ...

hohohoho, kako lepo presenecenje!!!!! kolk fajn!!!! kdaj se objamemo, da zafestamo vse lepe zelje :-)

nadangel pravi ...

samo eno besedo mam za tebe, draga moja: čim prej!!!

Irena pravi ...

juhuhuhu!! sicer sta dve beseci, ampak, razumem :-)
drugi teden sm dopoldanska... pa se ga porajtava, a? lupcka

Sašo Vrabič pravi ...

Hvala Irena za odlične cmoke, zrezke in vino! Radi te imamo vsi tukaj na Ribjem trgu. Pa še to, Karin je še kar-in! Hehe!

nadangel pravi ...

ja. irenca, res sta dve besedi :) ježešna :) ... naslednji teden komot! Z eno al pa z dvema besedama :)