četrtek, januar 31, 2008

tkole..


..je... najprej se je zacel z manjso krizo... glavobol.. pa se en glavobol.. pa pocas bolecina.. pa se mal bolecine..

ja.. zob.. ta modrostni.. dva dni upanja, da boli, ker raste moja modrost..

danes obisk zobozdravnice.. solze.. tresenje.. strah.. ena, potem se ena inekcija...

in ruvanje..

ruvali so mi moj prvi stalni zob.. nism vec popolna.. imam jih samo se 31:-( zob, namrec....

in zdej lezim, ker me boli...

in sm utrujena..

6 komentarjev:

Iva pravi ...

no jst sm pol že dvakrat nepopolna, enkrat do poletja bom pa povsem :D ampak ti povem: modrost kljub temu ne izgine, glej mene! hahaha :D

kricac pravi ...

30 kapljic tramala reši vse dileme in bolečine ;)

Irena pravi ...

@iva: ja, racunam na to, da modrost ne izgine.. ;-) hahaha
@kricac: tale post je bil zate.. hvala za nasvet ;-)

Anonimni pravi ...

bogica moja, mislim nate, modrost je pa itak v glavi in srčku

Anonimni pravi ...

aja, it is I, NatiS

Irena pravi ...

@natis: hvalas :-)