četrtek, julij 12, 2007

wohcet, part2


evo, pa gremo.. se na drugi del wohceti.. najinih leike in caleta... tokrat se bomo veselil v crni gori..
na skadarskem jezeru si bosta izmenjala prstane in jst bom spet jokala..
v najini zgodovini, ki je ze dolga, sva se veliko presmejali in prejokali, prebedeli mnogo noci, pa naj bo zaradi pogovorov ali zuranja :-) ...
in sedaj jo gledam, kako zari, kako raste in jo ljubezen dela bolj zrelo, zenstveno...
in jo, ju imam neskoncno rada..

vamos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 komentarji:

lea pravi ...

kumaaaaaaaaaaaa moja,najina,,,,,,kak si ti super cus
kaj bi jaz brez tebe
lov uuuuu
juhuhuuuu

Irena pravi ...

jujujuhuhuhuhuhuhu, mi smo norci in super nam je tako, cus! :-)
volim te!!!!!!!!!!

T.C. pravi ...

juhuhu juhuhu ..... jaz pa z vama vpijem od veselja!

Lea, mi je Ihi na kratko poročala in videti je bila presrečna, da te pozna.

Party!

Irena pravi ...

@t.c: res je, pozanti tako cudovito persono kot je leika in zdaj se njen caki je eno samo veselje!!!!
oljalo!