nedelja, julij 29, 2007

novo..


pri meni... imam novega fanta.. no ja, fotoaparat, mojB* je se vedno isti :-)

stari eos je spet na popravilu, moj sef pa se je strinajal, da potrebujem novega... in sva sla v soping.. mmmmmmmmmmm, seksi je... zelo...

dans sm dobila cudovitaaaaaa darila mojih nadomsetnih starsev... vse kar ti lahko podari lancome... ena sama radost.. in ena sama lepota me bo :-)

potem... dobila sm svoj prvi portret... naslikan.. no, saso pravi, da je to sele skica, ampak men se ze zdej zdi noro dobra slika... vec v kakem naslednej postu, dans sm mal utrujena..

zakaj?

ker sva bla v wajdovsni, no nad njo, kjer sm delala super zadevo, katere zadeve se ne morem prevec razlozit, ampak je blo nooooooooooooroooo..

od tam tud fotka..

zdej pa pancat.. in sanjat... lepe sanje...

11 komentarjev:

Ivan Ž. pravi ...

Vidu 'novga fanta' - kul je, čeprav iz napačne družine ;)

maja pravi ...

hja, lepo vedt, da še ktera tko pravi "svojmu", kot jaz. pa si nisem upala nikol "na glas" rečt. ti ful privoščim. jaz o kakem boljšem samo sanjam in svojga vozim na popravila ... ;( in, z natančno predstavo kakšnega bi mela, sanjam, da bo nekoč lepše.

Irena pravi ...

@fotoholik: ja, vidva sta si ze segla v roko :-)
@maja.h: v filmu jebiGA, je super citat: poznamo mi take, prides ti se na vrsto :-)

Miro pravi ...

o ful dobr, ta Tretji more bit prou fejst fajn ane?

Drgač pa tale slikca..wau.Kovk..zakon plac..pa še fajn vreme je moral bit za pterodaktiliranje :) I miss that just a little bit..moram malo krpo se to poletje spravit na plano :)

Irena pravi ...

@fotoROCKER: ja, po moje je kovk, ja.. je blo fajn... v bistvu, noro fajn.. padalca skulirana, ceprav bi se, glede na dosezke, lohk kr ornk nosila :-)

Miro pravi ...

Saj ste sli v tandemu kaj potem skupaj dol ane?

Irena pravi ...

@fotoROCKER: ne, sm fotkala iz zemlje, ker smo bli pozni zarad vetra in se je mudil.. sta pa objubila, da me eden naslednjic popelje pod oblake :-)

Morska deklica pravi ...

Pol pa vem, koga si fotkala-brata :-)

Irena pravi ...

jes, jes :-) bravo, sedi 5 :-)

T.C. pravi ...

Noro lepa slika! :)

Irena pravi ...

@t.c: party