torek, april 03, 2007

sla bi..


nazaj na kos.. v grcijo.. lezat, uzivat, pit pivo in lenart :-)

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ooo.
Tukaj je pa res lepo.
Jaz grem pa na Karibe. Res.

Irena pravi ...

ja, cudivito je blo.. pa cist sama sm bla.. ves, kako fajn druzba je to!
vem za karibe, bravo ur.. a tebe bo s seboj vzela?
kdaj pa gresta?

Morska deklica pravi ...

Jaz bi bla pa z Grčijo v tej utrujenosti čist zadovoljna :-)

Anonimni pravi ...

Čao Irenca, a bi ti mene vzela sabo na Kos, da bi se imele tako fajn kot v starih časih.....Meta

Anonimni pravi ...

Čau Irena! Mmmmmm zgleda tasty ja Grčija... fajn fotka. Kot dogovorjeno se oglašam kot anonimni Sašo in moram pohvalit celoten blog - je zlo v stilu, gledljiv kot berljiv!

Anonimni pravi ...

IrenA
Če sem pa jaz sam je včasih malo neprijetno. Res. Večinoma pa je kar v redu.
Ja, mene bo vzela. Če bom priden, je rekla.

Swed pravi ...

Jap..Grčija...se spomnem, da me je na kreti enkrat ena ženska v diskaču s palcem v peto brcnila...in pol sm bil jest kriv... :)

T.C. pravi ...

Kiwi, definitivno grem enkrat ta tvoj Kos pogledat! Mi moraš dat naslov od une gostilne s pärty mamcami in cicoti. Bom prsu ke in zavpil: "Pärty Irena me posilja!" Sledilo bo sam se veselje in pitje ouza olajlo. :)))

Irena pravi ...

@katka: sej si bla na morju,. a zdej ti pa slovenska obala ni vec dovolj, a? :-)
@meta: ja, enkrat bi blo treba nekam it, ti, jaz in darja.. na dobra stara vremena, res :-) oglasi se se kaj!
@anonimni saso: dobrodosel in hvala na komplimentu! pridi se kdaj, vec nas je, bl lustno je! :-)
@kinkyTone: ves, men pa pase it sama.. da zberem misli, ki vse preveckrat zbezijo v tem evforicnem zivljnju.. ja pe res, grcija je magicna tudi v dvoje.. v bistvu je tko.. kokr ti pase in thats it!
ah, filozofiram..
ej, kdaj pa gresta na karibe? ne dvomim, da te ne bi vzela s seboj, ti si itak skoz pridn :-)
@swed: no, tko je... edin k si prov napisal je to, da je blo v grciji.. ni bil pa diskac, ampak je blo na poti iz grskega vecera in ti si z gojzerji (kdo hudica nosi gojzerje v vrocini? HALO) valil pred menoj in temu je sledil nesrecni brc v gojzerje.. in naslednji dan pregled in slikanje pr dohtarju, pod imenom jana zerjav! NO, TKO JE BLO!
@partyglaz: ja, pejd, ti bo dala kontakte in bo res olajlo! men je blo noro! si me pa nasmejal, bravo!
olajlo!

maja pravi ...

ti privoščim, da boš čim prej tam.. svetujem: santorini. :)

Swed pravi ...

Jou! Gojzarji pa res niso bli. Bli so elegantni nizki čeveljci...

Irena pravi ...

aja, sej res, tiste case si nosil nizke cevljce in dolge, lahke poletne obleke :-)
ah, moj somin :-)

Anonimni pravi ...

Irena,tudi jaz komaj cakam Kos...bila septembra in komaj cakam letosnjega.....Sicer pa vse pohvale tebi, zelo lepe fotografije in teksti.....še veliko uspeha želim!

Irena pravi ...

hiris, hvala! ja, kos je res magicen.. sej bi sla jst tud se enkrat, ampak je se tooooooolk novega za odkrit :-)