sobota, junij 03, 2006

honorar in rozice


hja, koncno so mi nakazal honorar za neke fotke.. in seveda, ker ne vlagam denarja na borzo al pa v vzejemne sklade, sva odfrcala v drevesnico, sopingirat, past ocke in cute...

...del raja delim z vami...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
...rada imam roze in obcutek domacnosti...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Jaz sem tudi nehal vlagat v vzajemne sklade. Mi je bivša prijateljica pozabila povedat kaj ji je fant rekel da bo sranje :-)

Irena pravi ...

no, ja, bolje pozno, kot nikoli... kaj bi bilo, ce sploh ne bi zvedel... :-)
te peljem pri placi na pivo, da se ( se enkrat) oddolzim :-)
kje zaris?

Anonimni pravi ...

Sem na vasi, potem grem pa v posvecene vode, da vidim nuno z nikonom:-)

Irena pravi ...

haha, pazi se je.. baje je opasna :-)